آتش سوزی در مرغداری  گردکوه جان  28000  مرغ  را گرفت


به گزارش اعظم زارع خبرنگار یزد فردا : با حضور به موقع آتش نشانی شهرداری مهریز از تلف شدن تعداد 42000قطعه مرغ جلوگیری شد.

سید محمد حسینی مسئول آتش نشانی شهرداری مهریز با بیان این مطلب گفت : با توجه به تماس با واحد آتش نشانی شهرداری مهریزو اطلاع از حادثه ، مامورین ایستگاه بلافاصله به محل عزیمت نموده و ضمن اطفای حریق 2 سالن آتش گرفته ،از سرایت آتش به 5 سالن دیگر جلوگیری نمودند.

وی محل آتش سوزی را یک باب مرغداری در مسیر 10 کیلومتری بعد از گردکوه اعلام داشت و گفت : ناهموار بودن مسیر خاکی منتهی به مکان آتش سوزی موجب کندی حرکت وسائط اطفای حریق شده بوده است . حسینی همچنین دلیل احتمالی حادثه را اتصال سیم برق ذکر کرد و گفت : متاسفانه در این حادثه تعداد 28000 قطعه مرغ بر اثر سوختگی یا خفگی تلف شده اند . نامبرده در پایان از تلاش دلسوزانه و موفق پرسنل آتش نشانی و همچنین همکاران آتش نشانی یزد در این عملیات تقدیر کرد و از صاحبان سالن های مرغداری تقاضا نمود به رعایت نکات ایمنی و نصب حداقل یک دستگاه کپسول آتش نشانی در محل توجه نمایندتا امکان اطفای حریق در همان لحظات اولیه وجود داشته باشد و از بروز خسارت های بیشتر جلوگیری بعمل آید

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا